Kavicsfestés és kavicsművészet A-Z-ig

Művészfabrikáló

Művészfabrikáló

Ki volt az én felmenőm?

2017. augusztus 01. - Művészfabrikáló

Gyerekkoromban,még tiniként is szívesen rajzolgattam.Azt mondták,jó apámtól örököltem a "tehetségemet".

APÁM egy fantasztikus ember volt <3
Amellett,hogy kitűnően jó apa volt rengeteg sok mindenhez értett.
Sosem láttam még hozzá fogható ezermestert.Kiválóan rajzolt,festett.Odaállt a tükör elé és a mágneses rajztáblára pillanatok alatt elkészítette az önarcképét.
Féltve őriztem az emlékkönyvbe rajzolt rajzait.A grafitporos árnyékolást tőle lestem el :D
Az egyik sulis kirándulás alkalmával paprikás krumplit akartunk főzni.Ő nem volt rest előtte levő nap megtanítani annak készítési módját...éjfél után fejeztük be a főzést és ettük meg a kaját.Baromi régen volt,de mai napig emlékszem arra a szuper éjszakára!
Mindkét kezes volt,mindegyikkel gyönyörűen írt.
Berendezési tárgyakat készített a saját tervei alapján és még hosszasan sorolhatnám...

A nagynénje épp kocsit cserélt.Azt mondta odaadja neki a régi autóját,de azt el kell vinni szerelőhöz,mert sok baja van.Egy Moszkvicsot kapott így rosszan.Az autót teljesen szétszerelte,az alkatrészeket kosarakba gyűjtötte.Egyik ismerőse,egy idős úr azt mondta neki (látva a kosarakba gyűjtött autót)
-Na,Pityukám,ha maga ezt összerakja és az autó még el is indul én letérdelek maga elé és megemelem a kalapomat!!!

..............................................Nos,térdelt az öreg! :D :D :D

 

20130308-moszkvics6.jpg

 

Ha tetszett a cikk, nézz körül a blogomon hasonló tartalmakért!

Várlak szeretettel a facebook csoportomba akár kavicsfestőként, akár nézelődőként, de érdeklődsz a kavicsfestés iránt: facebook csoport itt.

Instagram oldalamat itt találod: katt ide!

Pinterest táblám pedig pedig itt: katt ide! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pingalda.blog.hu/api/trackback/id/tr6312707300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása