Kavicsfestés és kavicsművészet A-Z-ig

Művészfabrikáló

Művészfabrikáló

Köszöntelek kedves Olvasóm!

2017. május 11. - Művészfabrikáló
Sok-sok hónap agyalás és információgyűjtés után döntöttem úgy,hogy én is fejest ugrom az online dolgok világába és ebbe beletartozik a blogírás is.
Most eléggé motiváltnak érzem magamat arra,hogy bemutatkozzak a világnak!
Juhééjj!Akkor kezdjünk is bele!
Nem szeretnék a klasszikus értelemben vett bemutatkozással kezdeni,de persze ezt egy későbbi bejegyzésben pótolom.Elvégre én is szeretem megismerni azokat akik érdekelnek,akiket követek.
Felteszem magamnak a kérdést..Miért vagyok most itt?Miről szeretnék Nektek kedves olvasók a jövőben írni?
Kicsit nehezen jönnek a gondolatok..így éjjel kettő felé közeledve,de az biztos,hogy fő vonalként a kavicsfestést jelölöm meg.Már csak azért is,mert ezzel foglalkozom..ez a munkám,az életem része.
Egészen pontosan emlékszem az első festett kaviccsal való találkozásomra.Belefutottam egy olyan bejegyzésbe,amelyben pár darab kis méretű kő volt zöldre festve néhány fehér pöttyel,vonalakkal virágcserépbe ültetve.Kitaláltátok mi volt ez?Bizony,kaktuszok voltak!!! :D
Akkor nagyot dobbant a szívem!Micsoda ötlet!!!
És onnantól kezdve nem volt megállás..Mint egy eszelős elkezdtem gyűjteni a köveket.Kicsiket,nagyokat,közepeseket,óriásiakat.Laposat vagy gömbölyűt,sima felületűt vagy csorbultat..igazából bármilyen követ összeszedtem.Mára már több száz darabos kavicskészletem van,amelyből az adott projectnek megfelelőt ki tudom választani.
A kövek,mint "vásznak" segítenek nekem az érzéseim,gondolataim megjelenítésében.
Igazán felemelő amikor egy hétköznapi kő a megfestése után átváltozik valami nagyszerűvé.
Egy egyszerű,út mentén talált kő,ami fel sem tűnne a hétköznapokban...semmi extra ..egészen addig amíg nem találkozunk :D
blogkep.jpg

Nézz körül a blogomon, kedvedre válogathatsz a kavicsfestéssel kapcsolatos cikkek között!

Várlak szeretettel a facebook csoportomba akár kavicsfestőként, akár nézelődőként, de érdeklődsz a kavicsfestés iránt: facebook csoport itt.

Instagram oldalamat itt találod: katt ide!

Pinterest táblám pedig pedig itt: katt ide! 

A bejegyzés trackback címe:

https://pingalda.blog.hu/api/trackback/id/tr3812497339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása